STER tv-spot 2018 voor Djoser, de andere manier van reizen

STER tv-spot 2018 voor Djoser, de andere manier van reizen

Infofilm maakt jaarlijks de populaire reisvideo’s voor Djoser. Dat zijn 8 videopresentaties van elk circa 30 minuten met als thema Latijns-Amerika, Noord-Amerika, Europa, Azië, Afrika, Midden-Oosten, Wandel-en-fiets-reizen en Djoser Family-reizen. Daarnaast...
Vier iPad Pro apps voor Leiden Marketing

Vier iPad Pro apps voor Leiden Marketing

In opdracht van Leiden Marketing maakt Infofilm 4 iPad Pro apps. Deze zullen te zien zijn in het VVV kantoor van Leiden. Elke iPad Pro heeft een eigen thema: Leidse musea De stad Leiden Leiden en omgeving Rembrandt De gebruiker kan ook gebruik maken van zijn eigen...
iPad app Antibiotica Brigade Museum Boerhaave

iPad app Antibiotica Brigade Museum Boerhaave

Foto: Hielco Kuipers Antibioticaresistentie vormt een bedreiging voor de volksgezondheid. Bacteriën worden door toenemend antibioticagebruik steeds ongevoeliger voor de werking, waardoor eenvoudig te genezen ziektes weer levensbedreigend kunnen worden. Verschillende...
Djoser Junior wordt Djoser Family

Djoser Junior wordt Djoser Family

Per begin 2017 is Djoser Junior omgedoopt naar Djoser Family voor de familiereizen met kinderen tot 16 jaar. De elementen van de landschapsanimatie zijn aangeleverd door Elastik Concepts uit Den Haag. In deze intro gebruikt de commentaarstem nog de oude term Djoser...
STER tv-spot 2017 voor Djoser, de andere manier van reizen

STER tv-spot 2017 voor Djoser, de andere manier van reizen

Infofilm maakt jaarlijks de populaire reisvideo’s voor Djoser. Dat zijn 8 videopresentaties van elk circa 30 minuten met als thema Latijns-Amerika, Noord-Amerika, Europa, Azië, Afrika, Midden-Oosten, Wandel-en-fiets-reizen en Djoser Family-reizen. Daarnaast...