Nieuw platform als ‘springplank voor creatief talent’
Reclamebureau Tafel 15 en bouwconcern VolkerWessels lanceren een platform voor creatief talent: Talententafel15.

(Bron:)
Talentontwikkeling stimuleren en het gat tussen school en praktijk in de creatieve sector verkleinen.

Met dat doel lanceren reclamebureau Tafel15 en bouwconcern VolkerWessels Talententafel15.

Het platform bestaat uit drie afdelingen: een reclame-academie, een creatief centrum en commerciele pop-up ruimtes, en is gevestigd aan de Meeuwenlaan in Amsterdam.

Met deze combinatie van activiteiten biedt Talententafel15 creatieven, kunstenaars en bedrijven de mogelijkheid om hun talenten te ontwikkelen en werk tentoon te stellen aan het grote publiek. Commerciele creativiteit, reclame en kunst komen zo samen waardoor het financieel haalbaar wordt en de verschillende afdelingen elkaar kunnen inspireren, is de achterliggende gedachte.

Jerry Opier, eigenaar van Tafel15: ‘Wij hopen met dit project reclametoppers te creeren en zo het ondernemerschap en de creativiteit in deze sector te stimuleren.’ 

Er is ruimte voor commerciele activiteiten van pop-up horeca en pop-up stores en expositieruimte voor kunstenaars en andere creatieven.

Geinteresseerden kunnen zich tot en met 31 juli 2014 hier aanmelden voor een werk-leertraject bij de reclame-academie van Talententafel15.

Deel dit artikel:
Ontvang een e-mail bij nieuwe berichten

Ontvang een e-mail bij nieuwe berichten

Sporadisch plaatst Infofilm een nieuwsbericht op de site. Klik op 'Stuur me af en toe een mailtje' en vul in het daarop volgend Engelstalig schermpje je e-mailadres in. Je bent dan altijd up to date.

(Je kunt de update-service altijd weer opzeggen. Infofilm deelt geen persoonsgegevens en e-mailadressen met anderen)


Verzending gelukt!